Reklamacje
1) Jeśli chcą Państwo dokonać reklamacji towaru zakupionego w Sklepie BELMEB, prosimy o poinformowanie naszego pracownika
o chęci złożenia reklamacji na adres e-mail: [email protected]. W zgłoszeniu prosimy podać swoje dane kontaktowe.
2) Po otrzymaniu zawiadomienia o reklamacji skontaktuje się z Państwem nasz pracownik, który poprosi o przesłanie reklamowanego towaru za pomocą przesyłki pocztowej ekonomicznej (na adres: BELMEB Sp. z o.o., ul. Krakowska 77, 34-144 Izdebnik) bądź poinformuje o zleceniu odebrania towaru przez kuriera.
3) Do odsyłanego w ramach reklamacji towaru prosimy o dołączenie wypełnionego i podpisanego „Formularza Reklamacyjnego”
i dowodu zakupu towaru, który jest podstawą zgłoszenia reklamacji.
4) Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Państwu po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
5) Wadliwy towar powinien być należycie zapakowany wraz z wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie.
6) Reklamacje z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową rozpatrywane są
w terminie do 14 dni.
7) O uznaniu bądź odmowie uznania reklamacji Klient zostanie poinformowany listownie lub wiadomością e-mail.
Pobierz formularz zgłoszenia reklamacji