0 Koszyk: 0,00 zł brutto

Brak produktów w koszyku.

Praca w firmie Belmeb

Od początku istnienia firma Belmeb na pierwszym miejscu stawia zadowolenie klienta. Nasz sukces mogliśmy osiągnąć tylko dzięki wiedzy, profesjonalizmowi i zaangażowaniu naszych pracowników. Mając to na uwadze firma Belmeb inwestuje w ciągły rozwój personelu podnosząc jego kwalifikacje poprzez organizowanie szkoleń i spotkań branżowych. Jeżeli chcesz dołączyć do naszego grona skontaktuj się z nami.

Dział Personalny
Tel. +48 12 273 22 24

CV i list motywacyjny należy przesłać na adres firmy:
34-144 Izdebnik 542; e-mail: belmeb@belmeb.pl, lub składać osobiście w sekretariacie firmy.

Aktualne oferty pracy:

DORADCA KLIENTA DS. PROJEKTOWANIA / IZDEBNIK

GŁÓWNE ZADANIA REALIZOWANE NA STANOWISKU:

  • współpraca z klientem oraz wykonawcami na każdym etapie projektowania,
  • dobór materiałów i akcesoriów,
  • bieżące rozwiazywanie problemów projektowych,
  • pozyskiwanie klientów,
  • przyjmowanie i obsługa zamówień,
  • kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów.

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • wykształcenie: kierunkowe architekt wnętrz lub pokrewne (mile widziane osoby bezpośrednio po studiach),
  • osoby z pasją i zamiłowaniem do tematyki wnętrz i designu,
  • zainteresowanie tematyką wnętrzarską̨ stylową i nowoczesną,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami,
  • dobra znajomość obsługi komputera w tym programów projektowych,
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego.

OFERUJEMY:

  • praca w firmie będącej liderem rynku,
  • udział we wdrażaniu nowych marek na rynek,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace,
  • specjalistyczne szkolenia,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • przyjazna atmosfera w pracy.

MAGAZYNIER / IZDEBNIK

GŁÓWNE ZADANIA REALIZOWANE NA STANOWISKU:

  • przyjęcia i wydania magazynowe,
  • rozładunek dostaw,
  • kompletacja zamówień,
  • kontrola jakości i ilości przyjmowanego towaru,
  • prace pomocnicze,
  • dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • odpowiedzialność i sumienność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • rzetelność i uczciwość,
  • mile widziane UPRAWNIENIA UDT do kierowania wózkami widłowymi.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace,
  • specjalistyczne szkolenia,
  • przyjazna atmosfera w pracy.

OPERATOR CENTRUM OBROBCZEGO (CNC) / BIERTOWICE

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • znajomość obsługi maszyn sterowanych numerycznie (CNC),
  • operatywność i zaangażowanie,
  • dyspozycyjność,
  • mile widziana znajomość branży meblarskiej.

OFERUJEMY:

  • stałe zatrudnienie,
  • specjalistyczne szkoleniadobre warunki pracy i płacy,
  • specjalistyczne szkolenia.

PRACOWNIK PRODUKCJI / OPERATOR MASZYN STOLARSKICH / BIERTOWICE

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • osoba do przyuczenia przy produkcji,
  • chęć do pracy i zdobywania nowej wiedzy,
  • operatywność i zaangażowanie,
  • umiejętność pracy w zespole.

OFERUJEMY:

  • stałe zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • wynagrodzenie rozszerzone o dodatki premiowe i dobrowolne ubezpieczenie na życie,
  • umowę o pracę,
  • dobre warunki pracy,
  • specjalistyczne szkolenia.

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY / ŚLĄSKIE

GŁÓWNE ZADANIA REALIZOWANE NA STANOWISKU:

  • pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych podjęciem współpracy,
  • bieżąca obsługa klientów,
  • aktywna realizacja polityki firmy w obszarach dotyczących sprzedaży, promocji, itp.

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • zdolności organizacyjne i handlowe,
  • zaangażowanie w realizację założonych celów,
  • dyspozycyjność,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows,
  • adres zamieszkania - obszar woj. śląskiego,
  • znajomość branży meblarskiej oraz doświadczenie w pracy o podobnym charakterze będą dodatkowym atutem kandydata.

OFERUJEMY:

  • samochód, telefon służbowy, laptop,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace,
  • możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • przyjazna atmosfera w pracy.
 

Prosimy o umieszczenie w dokumentach klauzuli
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym CV przez BELMEB Sp. z o.o. w celu realizacji procesu rekrutacji.”

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY art. 13 RODO
Administratorem danych osobowych jest BELMEB Sp. z o.o. z siedzibą w Izdebniku. Adres: Izdebnik 542, 34-144 Izdebnik. W celu kontaktu dotyczącego przetwarzania i ochrony danych osobowych można wysyłać wiadomość email na adres: dane@belmeb.pl. Administrator danych będzie przetwarzał Twoje dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Twojej zgody. Twoje dane osobowe nie zostaną ujawnione żadnym podmiotom trzecim i przechowywane będą przez Administratora przez okres rekrutacji, a po jego zakończeniu zostaną usunięte. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania ich (poprawiania); żądania usunięcia, ograniczenia, przeniesienia i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Masz także, prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, jednak cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem. Podanie swoich danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Administrator danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, z uwzględnieniem profilowania, w oparciu o przetwarzane dane osobowe.

Scroll To Top
Lat
na rynku
Szeroki
asortyment
Wysoka jakość
produktów
Szybka
dostawa
Partner
grupy Pfleiderer