0 Koszyk: 0,00 zł brutto

Brak produktów w koszyku.

Praca w firmie Belmeb

Od początku istnienia firma Belmeb na pierwszym miejscu stawia zadowolenie klienta. Nasz sukces mogliśmy osiągnąć tylko dzięki wiedzy, profesjonalizmowi i zaangażowaniu naszych pracowników. Mając to na uwadze firma Belmeb inwestuje w ciągły rozwój personelu podnosząc jego kwalifikacje poprzez organizowanie szkoleń i spotkań branżowych. Jeżeli chcesz dołączyć do naszego grona skontaktuj się z nami.

Dział Personalny
Tel. +48 12 273 22 24

CV i list motywacyjny należy przesłać na adres firmy:
34-144 Izdebnik 542; e-mail: belmeb@belmeb.pl, lub składać osobiście w sekretariacie firmy.

Aktualne oferty pracy:

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I REKLAMY / Izdebnik

GŁÓWNE ZADANIA REALIZOWANE NA STANOWISKU:

  • współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy
  • przygotowanie i koordynacja działań promocyjnych
  • tworzenie kampanii reklamowych skierowanych do klientów
  • budowanie wizerunku i rozwoju marki
  • samodzielne prowadzenie projektów
  • opracowanie analiz i materiałów wspierających sprzedaż
  • monitorowanie i analiza nowych trendów
  • analiza i obserwacja rynku, monitorowanie i analizowanie konkurencji
  • zamieszczanie i opracowywanie treści reklamowych, na stronie WWW, w czasopismach branżowych
  • analizowanie efektywności trade marketingowej
  • aktywna współpraca z działem sprzedaży
  • bieżąca współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi

OCZEKIWANIA:

  • minimum roczne doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. marketingu
  • silne zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy, kreatywność i nastawienie prosprzedażowe
  • mile widziane umiejętności pracy w programach graficznych
OFERUJEMY:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
  • możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności m.in. przez szkolenia
  • miłą atmosferę i pracę w zgranym zespole



SPECJALISTA DS. E-COMMERCE / Izdebnik

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej ukierunkowanej na pozyskanie leadów (dobór odpowiednich kanałów, wdrażanie, analiza i raportowanie efektów kampanii)
  • generowania pomysłów na działania o wysokiej efektywności i poszukiwanie nowych form reklamy (social media, newslettery, promocje, optymalizacja landing pages)
  • content marketing: tworzenie i redagowanie tekstów, porad, wywiadów, prowadzenie blogów tematycznych
  • zarządzanie i optymalizacja strony WWW pod kątem SEO, tworzenie treści, dbanie o wygląd, bieżąca analiza wyników serwisów, współpraca z grafikami etc.
  • znajomość narzędzi i mechanizmów funkcjonujących w komunikacji internetowej (portale społecznościowe, newslettery, mailingi, ad words, słowa kluczowe etc.)
  • bieżące zadania w ramach działu marketingu; współorganizowanie i przygotowanie kampanii promocyjnych, dystrybucja materiałów reklamowych oraz gadżetów (centrala firmy - oddziały), koordynacja wydarzeń firmowych (eventy, targi, spotkania integracyjne)
  • bliska współpraca z działem sprzedaży

WYMAGANIA:

  • umiejętność obsługi systemów CMS (np. Magento, PrestaShop, WordPress)
  • dobra znajomość Google Analytics lub innych narzędzie związanych z analizą SEO
  • doświadczenie w e-marketingu z naciskiem na generowanie ruchu (SEM, SEO, AdWords)
  • doświadczenie optymalizacji serwisów internetowych
  • ogólna znajomość funkcjonowania mediów elektronicznych i nowych technologii
  • kreatywność, pomysłowość i samodzielność w działaniu
  • znajomość pakietu MS Office oraz w podstawowym zakresie programów graficznych (Photoshop)

MILE WIDZIANE:

  • doświadczenie w działaniach B2B
  • wiedza z zakresu integracji systemów informatycznych
  • posiadanie dyplomu ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej lub technicznej, kierunku
  • związanego ze sprzedażą i promocją, lub informatyką
  • znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B

OFERUJEMY:

  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń
  • specjalistyczne szkolenia
  • miłą atmosferę pracy
  • stałe godziny pracy
  • stałe zatrudnienie (umowa o pracę)



KIEROWNIK ODDZIAŁU / Kraków

GŁÓWNE ZADANIA REALIZOWANE NA STANOWISKU

  • przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • utrzymywanie prawidłowych relacji z kluczowymi klientami
  • wprowadzanie danych klientów zakładanie kartotek nowych klientów
  • realizacja powierzonych planów sprzedażowych
  • umiejętność kierowania zespołem podległych pracowników oraz budowanie relacji z zespołem sprzedażowym
  • dbałość o rozwój sprzedaży
  • monitorowanie działań konkurencji, analiza rynku i ofert konkurencji
  • monitorowanie stanów magazynowych, stała kontrola magazynów
  • przygotowanie zestawienia do księgowość, kompletowanie dokumentów (faktury dokumenty dostawy)
  • przyjmowanie i ewidencja zamówień
  • aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy

WYMAGANIA:

  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność, samodzielność
  • dynamiczne podejście do pracy
  • dobra organizacja pracy
  • posiadanie wiedzy z zakresu sprzedaży
  • znajomość branży będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
  • możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego
  • przyjazna atmosfera w pracy



SPRZEDAWCA W ODDZIALE / Izdebnik

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • profesjonalna obsługa Klienta
  • aktywne wsparcie działań promocyjnych firmy
  • przygotowanie towaru do sprzedaży oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji

WYMAGANIA:

  • wysokie zdolności komunikacyjne
  • zorientowanie na Klienta
  • zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
  • znajomość branży meblarskiej będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń
  • specjalistyczne szkolenia
  • miłą atmosferę pracy
  • stałe godziny pracy
  • stałe zatrudnienie (umowa o pracę)


POMOCNIK DO CIĘCIA PŁYT MEBLOWYCH / Biertowice

WYMAGANIA:

  • operatywność i zaangażowanie
  • dyspozycyjność

OBOWIĄZKI:

  • pomoc pracownikowi przy cięciu płyt i blatów

OFERUJEMY:

  • stałe zatrudnienie
  • dobre warunki pracy i płacy
  • specjalistyczne szkolenia

MAGAZYNIER / Biertowice 

WYMAGANIA:

  • operatywność i zaangażowanie
  • dyspozycyjność
  • mile widziane uprawnienia na wózek widłowy
  • znajomość branży meblarskiej będzie dodatkowym atutem

OBOWIĄZKI:

  • kompletacja zamówień
  • odbiór towaru, załadunek i rozładunek
  • inne prace magazynowe

OFERUJEMY:

  • stałe zatrudnienie
  • dobre warunki pracy i płacy
  • specjalistyczne szkolenia


Prosimy o umieszczenie w dokumentach klauzuli
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym CV przez BELMEB Sp. z o.o. w celu realizacji procesu rekrutacji.”

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY art. 13 RODO
Administratorem danych osobowych jest BELMEB Sp. z o.o. z siedzibą w Izdebniku. Adres: Izdebnik 542, 34-144 Izdebnik. W celu kontaktu dotyczącego przetwarzania i ochrony danych osobowych można wysyłać wiadomość email na adres: dane@belmeb.pl. Administrator danych będzie przetwarzał Twoje dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Twojej zgody. Twoje dane osobowe nie zostaną ujawnione żadnym podmiotom trzecim i przechowywane będą przez Administratora przez okres rekrutacji, a po jego zakończeniu zostaną usunięte. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania ich (poprawiania); żądania usunięcia, ograniczenia, przeniesienia i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Masz także, prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, jednak cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem. Podanie swoich danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Administrator danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, z uwzględnieniem profilowania, w oparciu o przetwarzane dane osobowe.

Scroll To Top